MoreCare4 voor hulpverleners

MoreCare4 ondersteunt de hulpverlener op gebruikersvriendelijke wijze. Op deze pagina worden een aantal onderdelen van MoreCare4 voor de hulpverlener middels scherm afdrukken uitgelicht.

Dashboard – in 1 oogopslag zien wat er vandaag moet gebeuren

De werkdruk voor hulpverleners neemt toe. Tijdens het ontwerp van MoreCare4 gaven zij aan dat ze meer ondersteuning willen bij wat er vandaag moet gebeuren. Het dashboard biedt die ondersteuning. In 1 oogopslag is duidelijk wel nieuwe documenten en rapportages er nog gelezen moeten worden, welke afspraken er vandaag op de agenda staan en welke taken opgepakt moeten worden. Uiteraard is er ook direct een ingang naar de eigen cliënten.

31

De agenda – eenvoudig afspraken bijhouden en aan je registratie voldoen

Er is geen hulpverlener die het registeren van afspraken leuk vindt. Middels een gebruikersvriendelijke agenda bieden maken we dit zo makkelijk mogelijk. De mogelijkheid om ook direct de reistijd te declareren wordt daarbij erg gewaardeerd.

7276

Hulpverleningsplan – alle bekende gegevens worden automatisch ingevoegd

62

Chat – alle communicatie met cliënten en collega’s op 1 plek

We denken dat dit een (gedeeltelijke) vervanging is van (onbeveiligde) email communicatie. Wel zo handig om alle informatie op  1 plek te hebben.

44

De cliënt als regisseur – documenten delen en becommentariëren

67

Rapporteren – individuele en groepsrapportages op een makkelijke manier

82